Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE:

Første år med det nordvest europæiske samarbejde Waterfowlers´ Network 24 sep 2020 20:06 #4334

  • CHC
  • CHC's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Indlæg: 627
  • Modtagne Tak: 212
Det glæder mig oprigtigt, at Waterfowleres Network er kommet rigtig godt fra start i det første år.
Jeg tror på WFN i fremtiden bliver en vigtig brik i beskyttelsen og restaurering af levestederne for vore trækfugle.

Første år med Waterfowlers' Network! Som så mange andre begivenheder i år blev det årlige møde i Waterfowlers' Network ændret fra et fysisk møde i Nederlandende til et online arrangement. På trods af de praktiske udfordringer og manglende mulighed for at mødes, formåede netværket at gå videre med nogle meget vigtige initiativer og beslutninger og fortsatte med at forme netværket og dets arbejdsområder.
- Jeg tror meget stærkt på dette initiativ og dets evne til at styrke vores trækfuglepopulationer over tid. Voksende vandfuglebestande vil i sidste ende betyde flere muligheder for bæredygtig vandfuglejagt, så jeg opfordrer alle jægere til at samarbejde på tværs af grænserne for at beskytte og genoprette levesteder og sikre, at al jagt er bæredygtig, siger Claus Lind Christensen, som også er formand for Waterfowlers' Network.


Læs hele artiklen her (på engelsk)
Med strandjæger hilsen
Carsten Holm Clausen

En hver kan skyde, der skal en jæger til at lade være.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Side:
  • 1