Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE:

Roskilde strandjagtforening skriver historie 18 mar 2018 19:38 #1290

  • HIT7
  • HIT7's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Indlæg: 182
  • Modtagne Tak: 38
Efter en fantastisk generalforsamling har foreningen muligvis skrevet historie.

Følg linket her og se hvorfor HISTORIE

Se også vores lille nye video :D

Jeg har altid fisket meget langs fjordene og kysterne i mine yngre dage, samt sejlet.
Der gik virkelig mange år før jeg opdaget at man kunne gå på jagt på vandet og da jeg opdaget det viste jeg bare det var noget jeg skulle.
Det gav mig oplevelsen af ro og fred samt den intense del der kan opstå i jagten, kombineret med et element af at dyrke ekstrem sport.
Da jeg så valgte at komme ind i en forening udvidet hele jagten sig for mig, nye venner, ny viden og muligheder, samt i stærkt sammenhold.
Et af de bedste valg jeg nogenside har truffet :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Roskilde strandjagtforening skriver historie 18 mar 2018 23:29 #1291

  • CHC
  • CHC's profilbillede
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Indlæg: 627
  • Modtagne Tak: 212
Hej Anders og tak for sidst i Jagtens hus.

Det var faktisk samme ånd jeg oplevede på første del af Danmarks Jægerforbunds lederkursus i sidste uge. Som du beskriver i de sidste linjer i dit indlæg her. Et sammenhold om jagten, jagtsagen og værdierne i Danmarks Jægerforbund.

En del af disse værdier er faktisk os selv, os der er tillidsmænd i foreningerne og vores organisation.

Rigtig god oplevelse at læse dit indlæg, lyder til I/du har fået gang i noget rigtig godt i Roskilde Strandjagtforening.
Skal blive spændende at følge. ;)
Med strandjæger hilsen
Carsten Holm Clausen

En hver kan skyde, der skal en jæger til at lade være.
Følgende bruger(e) sagde tak: HIT7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Roskilde strandjagtforening skriver historie 19 mar 2018 21:55 #1296

  • HIT7
  • HIT7's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Indlæg: 182
  • Modtagne Tak: 38
Ja selv tak Carsten det var helt super og mødes der.
Det det, jeg har fået mere ud af min jagt ved at være en del af en forening, det betyder jo ikke du skal bruge 1000 timer der hvis man ikke vil det, men det gør der er et sted hvor man kan lære mere en du kan ved at gå på facebook osv.
Der sker noget mere nå vi mødes rigtigt og i sammenspil om vores pasion som er ganske unikt.

Jeg håber der er flere der får øjnene op for at være i en forening, da det er sjovt og det gøre det unægteligt også letter og finde brugbar viden og nye bekendskaber og jagt steder en da.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Side:
  • 1