Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE:

endnu et projekt 23 okt 2024 19:51 #6906

  • Cleilers
  • Cleilers's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Indlæg: 133
  • Modtagne Tak: 132
Well, skulle fruen spørge så har jeg selvfølge kun tre pramme......:P :whistle: så den nye her (nr 6) shhhhhh. Men altså ja endnu en kravlepram men det er ikke en hvilken som helst pram. ejeren af prammen har haft den i mange år. den gode mand selv har nået en alder hvor kravlejagt alligevel ikke rigtigt går længerne... knæene kan ikke rigtigt mere, som han siger, og det er faktisk ganske faire, han har i den grad staget mange, mange kilometer vand af igennem sit lange liv og med en alder på 90 år, er det altså helt i orden at lægge op...
Prammen, den trænger til en kærlig hånd, det er jo bygget i finér og min plan er at restaurere mest muligt i samme materiale, det bliver dog først til foråret at det projekt kommer rigtigt igang men vinteren den skal bruges på at få styr på de materialer og teknikker der er brugt på prammen sådan at prammen står som da Ole brugte den, og historien om den specielle pram kan fortsætte....
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

endnu et projekt 23 okt 2024 21:55 #6908

  • tom.knudsen
  • tom.knudsen's profilbillede
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Indlæg: 161
  • Modtagne Tak: 79
Til lykke! Den ser fed ud.

Du bør øve dig i svaret "Den har jeg haft længe" - Det er min go to når det modbydelige "Hvornår har du fået den?" lander herhjemme. Den vil jo altid være sand, så længe du ikke definerer dine tidsbegreber alt for snævert. Og så har jeg lært at man med fordel kan lade være at opbevare synligt ens ting samme sted.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Side:
  • 1