Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE:

Skal frygte Tour de hav 17 sep 2019 20:49 #2821

  • hedebonden
  • hedebonden's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Indlæg: 37
  • Modtagne Tak: 5
Det svære møde Tour de hav lidt frygt og modstand igen, hvilket der er ærgerligt.
Nogle frygter, nu kommer TDH ”til deres område” straks tænker nogle, der kommer en hel hær af både, der driver i samlet flok og jager alle fugle væk i området.
Prøv da at kom og være med, så i faktisk kan finde ud af det faktisk drives meget fornuftig

Formålet med Tour de hav er skabe mulighed, for nogle der ikke har muligheden eller udstyr, til at prøve at komme på hav jagt ganske gratis.
Det som betales for er kost og logi i 2 hele døgn, normalt går det lige op rent økonomisk, andre gange kan det både være et lille overskud som underskud.
Den anden grund er den sociale del, vi der driver jagt på vandet som primær jagt mangle måske den sociale del ”Jeg gør”

Fakta: vi er mellem 8-12 både til opsøgende jagt, hvor vi faktisk give mulighed for andre også kan komme med, i år kan vi kan stille 6 gæste pladser med de til meldinger er er nu, disse både bliver fordelt på så stort areal så muligt, netop for at der ikke skal stilles urimeligt jagt tryk i området. Fakta er de halve af de både der er med har det en eller det andet sted som normal revir, hvor vi normalt kommer, og ville være at finde på vandet hvis vejret er til det. Vi skyder faktisk ikke så meget, vi anvender det vildt vi skyder, til aftens mad lørdag og pålæg, ofte bidrager vi til vinge undersøgelsen

Vi har ikke mange trækjægere mellem 0-6, naturligvis vil man gerne de får en god oplevelse, og derfor ved viser vi da også gerne mulige steder, de fleste vil nu helst selv finde stedet er erfaringen

Hvis der et tidspunkt har været en deltager, der mener vi ikke driver jagten på en ordentlig måde høre jeg da meget gerne om dette. Jeg er den overbevisning de fleste har haft en god oplevelse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Side:
  • 1