Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE:

Registrering på siden som ny bruger, læs 23 sep 2023 22:38 #6448

  • ClausenHolm
  • ClausenHolm's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Indlæg: 13
  • Modtagne Tak: 12
Til jer der vil- eller fornylig har registreret sig på siden som ny bruger. som ikke kan logge ind.

For at fuldfører registreringen, så får man tilsendt en mail hvor der er et link der skal klikkes på. Først herefter vil der ske en endelig godkendelse af en ny bruger.

Den mail kan meget let havne i et spamfilter eller uønsket post. Så tjek lige op på det. og kan den ikke findes så skriv en mail til mig. Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Med venlig hilsen
Carsten
Med venlig hilsen

Administrator
Carsten Holm Clausen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Sidste redigering: af ClausenHolm.

Registrering på siden som ny bruger, læs 28 sep 2023 09:36 #6449

  • Flytkjaer
  • Flytkjaer's profilbillede
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Indlæg: 91
  • Modtagne Tak: 18
Hej Carsten
Du kan hjælpe dine mails fra siden godt på vej ind i indbakken hos modtagerne, og i samme ombæring beskytte domænet mod misbrug af spammere og phishere.
Det gør du ved at oprette en DMARC i DNS.
Lav en TXT record med værdien: v=DMARC1; p=reject;

I den allerede eksisterende SPF record skal du muligves have indføjet en Include fra det plugin som sender mails ud fra hjemmesiden
Fra det samme plugin kan du muligvis også få en DKIM. den skal du også oprette i en TXT record, der plejer at være vejledninger med til hvordan de skal sættes ind.
Ellers er du meget velkommen til at kontakte mig for hjælp til dette.

De 3 teknologier gør at dine egen mails bliver lagt i indbakken hos modtagerne, og dem som påstår at de sender fra strandoghavjagt men faktisk ikke gør det, deres mails bliver afvist af den modtagne mailserver.
Med jæger hilsen
Søren
________________
Man sover godt i prammen med løs ankerkæde og 4-6 sek/m vind.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Side:
  • 1