Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE:

Fiskenetspatronfanger til 1/2 automaten 17 okt 2020 21:04 #4432

  • TS
  • TS's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Indlæg: 27
  • Modtagne Tak: 8
Hej
Jeg har ikke set denne her løsning beskrevet andre steder på forummet, så her er min fortolkning fiskenetløsningen til at gribe patronerne.

Ovenstående startede egenlig med at jeg stod i en af mine lokale jagtbutikker og kom til at sige at jeg nok ville bruge min fine italiener med guld fugle i prammen. Så fik jeg et godt tilbud på en sx3 så jeg ikke lavede snavs med cæsaren.
Jeg havde den stående i skabet et stykke tid og fik så taget mig sammen til at tage den med på skydebanen. Jeg må indrømme at jeg ikke var synderlig glad for geværet. Patronerne røg ind i sidevæggen og tilbage i hovedet på mig og når jeg trådte et skridt frem røg de ca 5 -7 meter ud på banen, så jeg måtte gå ind i klubhuset og sige undskyld for det rod jeg havde efterladt på græsset.
Jeg var klar til at aflevere det igen..... der var bare lige det at jeg havde ramt stort set alt jeg havde sigtet på den dag.
Så jeg spurgte mig lidt for og fik at vide at jeg bare skulle bruge fiskenettet hvis det ikke skulle være for teknisk svært.
Så her er min version. Den virker fint på træk i prammen og på skydebanen. Det bliver nok lidt noget bøvl Sammen med kravleskærmen.
Malingen til sidst stiver nettet af så det ikke blafre så meget og kan stå selv.
Billederne er kommet lidt rodet ind. Håber det giver mening.
Følgende bruger(e) sagde tak: Eksiljyden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Sidste redigering: af TS.

Fiskenetspatronfanger til 1/2 automaten 17 okt 2020 21:12 #4433

  • TS
  • TS's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Indlæg: 27
  • Modtagne Tak: 8
Fastholdes med gaffatape gennem ventilationen i sigteskinnen
Bilag:
Følgende bruger(e) sagde tak: cpfj

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Side:
  • 1