Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE:

Test af Bullock fodvarmer 05 nov 2020 09:28 #4497

• Eksiljyden
  • Eksiljyden's profilbillede Emne forfatter
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Modtagne Tak: 5
Jeg har prøvet Bullock fodvarmere fra Harald Nyborg. Det er en engangs fodvarmer til 18kr.
Varmeren starter når den tages ud af posen og kan varme i 8 timer.
Ideen er rigtig god og varmer rigtigt godt. Jeg har testet dem på en gåtur og må desværre sige at det føles som at gå med småsten i skoen. Når man står stille bliver det så varmt at man ikke kan holde ud at have dem i skoen.
Jeg tror at de vil være gode til en kold stillesiddende jagt. Det kan desuden være at de varmer mindre i en gummistøvle, da den bruger ilt til at lave varmen.
I mit tilfælde virkede varmeren i 6 timer.
En god idé, men kan godt føles ubehagelig i skoen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Test af Bullock fodvarmer 05 nov 2020 20:20 #4503

• Tybjerg
  • Tybjerg's profilbillede
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Modtagne Tak: 132
Kan på det varmeste :) anbefale at købe et par kvalitets waders. Jeg har Cabelas armorflex waders med 1600g Thinsulate i støvlerne. Jeg har haft dem nu i 7 sæsoner og de er stadig som nye. Det bedste er at jeg ikke har haft kolde tæer een eneste gang siden jeg fik dem. Jeg frøs altid forhen på mine fødder ( alm neopren waders ), også tidligt på sæsonen.
Jeg ved de koster lidt, men de holder også længe og er utrolig svære at slide op, og det er bare SÅ fedt ikke at fryse om tæerne :).
Sorry jeg forurener tråden, ville bare lige anbefale en løsning uden brug af kemi t).
Ha en god aften.
Mvh Henrik
God gåsejagt betinger, gæs på STIVE vinger B)
HUSK at nyde livet og dine nærmeste mens du & de er her!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Sidste redigering: af Tybjerg.
  • Side:
  • 1