Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE:

Lidt klister til automobilen. 04 apr 2018 10:51 #1302

  • Tybjerg
  • Tybjerg's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Indlæg: 470
  • Modtagne Tak: 200
Hej.

Ville bare lige dele et par billeder af min bil efter jeg har hygget mig med at give den et lille personligt "Jørgen Clevin " touch. Jeg kan rigtig godt lige dette motiv af Canadagåsen på opfløj og har brugt det på min jolle også. Jeg tænkte at det ville være fedt lige at lave nogle sorte folie klistermærker til bilen med samme motiv. Og har gået i et års tid med tanken før jeg realiserede den.
Jeg kørte en tur til den lokale skilte pusher og fik en god bane sort vejr og UV bestandig mat folie for en sølle 100 krone. Og så ellers i gang med kalkerpapir og en saks. Jeg er selv rigtig glad for resultatet og skal lige ha lavet en sort siluet af mig selv siddende i en skydepram ala det Carsten har lavet som logo her til siden og så får den sådan en fin en eller to i løbet af foråret. Jeg vil naturligvis gerne dele siluetten når jeg når så langt, jeg tænker for at give et retvisende billede af mig selv skal det være med elefant hue og en halvautomat i egen pram :0).

Håber en anden måske kan bruge ideen.
Ellers ønskes i alle et rigtig godt forår samt en forhåbentlig laaaaang og dejlig varm sommer t) foz) ol))

De bedste hilsner
Henrik J.
God gåsejagt betinger, gæs på STIVE vinger B)
HUSK at nyde livet og dine nærmeste mens du & de er her!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Lidt klister til automobilen. 08 apr 2018 18:28 #1305

  • ferguson
  • ferguson's profilbillede
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Indlæg: 8
  • Modtagne Tak: 1
Hvis jeres kreative evner ikke slår til, kan jeg varmt anbefale denne lille webshop.
Jeg har handlet en del der, og hun er utroligt kreativ.

https://www.aamosenslillejagtgaard.dk/

https://www.facebook.com/groups/1054120397955337/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Side:
  • 1