Jeg ved godt der trækker sorte skyer over motorbådsjagten her I landet, men en Mopa kan jo så meget andet.
Jeg er blevet kontaktet af en mand som vil sælge sin Mopa Patrol.
Den er i virkelig god stand, han har haft den i 20 år og ALDRIG brugt den.
Den har stået inde.
Der medfølger.
Havne kaleche
Høj kaleche
En ældre 9.9 hk Johnson 2 takt som er serviceret og kørende.
En ældre Mariner 15 hk 2 takt, godt slidt.
Teleflex styring
Gear/gas boks med kabler, trænger til smøring.
Ruderne er 7 år gamle, så gode som nye
Der er helt nye søgelændere og baser i mahogni (ejeren er tømrermester)
Flot Variant 500/375 kg trailer med nyere hjul.
Alt dette for kun 25 000 kr!!!
Ja ikke, det er jo næsten tyveri.
Hvad er der galt med den til den pris, spørger i sikkert.
Det eneste minus jeg kan finde er.
En eller anden "tåbe" har boret et 10mm hul i den store luftkasse i bunden af båden for at fjerne kondensvand.
Det tåbelige består i at der er boret direkte op I bunden UDERFRA.
Det er det jeg kan se den fejler og er man bare en anelse fingernem, er den svipser hurtigt lavet.
Så er der faldet en liste af den ene køl, også i mine øjne en småreparation
Jeg kan kontaktes på 21628265.