Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE:

Hvinænder Lokkere ? 12 dec 2018 09:40 #2015

  • Anskar
  • Anskar's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Indlæg: 8
  • Modtagne Tak: 0
Hej med jer, vil høre om i kan hjælpe mig til at vælge de rigtige Hvinande lokkere, er det GhG eller Tanglefree eller sportsplast man skal investere i ?.
Har læst et sted her på forumet at de nye hvinande lokkere fra sportsplas ikke er så holdbare mere som de var en gang og ligeledes med Tanglefree ?,
Håber i kan hjælpe .
Mvh Mikkel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Hvinænder Lokkere ? 12 dec 2018 10:03 #2016

  • Torben Raunstrup
  • Torben Raunstrup's profilbillede
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Indlæg: 640
  • Modtagne Tak: 296
Hej Mikkel

Jeg ville vælge dem der fylder mindst.
Hvinænder reagerer mere på antal end på skønheden af perfekte lokkere.

Skulle jeg selv ud og investere valgte jeg dem fra sportsplast, er fuglene så tæt på at de opdager der mangler lidt maling så er de også på fint skudhold. ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Hvinænder Lokkere ? 12 dec 2018 14:13 #2017

  • CHC
  • CHC's profilbillede
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Indlæg: 627
  • Modtagne Tak: 212
Hej Mikkel

Jeg ville vælge dem fra Sportsplast.

De er bedre end stort set alle andre almindelige lokkefugle. Plastiken er kraftigere og mere blød i det.
Når du knipser en finger på lokkefuglen og det lyder som en overoppustet ballon... Ja så tror jeg ikke på de holder til meget skramlen i en pram eller til få et tryk uden en uoprettelig bule er opstået.

De moderne flotte 3D lokkefugle er flotte... koster en masse penge... og virker de bedre til Hvinænder... Hmm nej det tror jeg ikke på. Her er det mere et slag for vores øjne.

Hvinænder er taknemmelige fugle og slår gerne på lokkefuglene. Jeg ville helt sikkert hellere ligge med 30 slidte lokkefugle end 12 fine 3D lokkefugle til hvinænder og de andre dykænder.
Med strandjæger hilsen
Carsten Holm Clausen

En hver kan skyde, der skal en jæger til at lade være.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Side:
  • 1