Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE:

Kvalitet af Vaacum grågæs fra SportsPlast 11 sep 2017 10:39 #751

  • DanielS
  • DanielS's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Indlæg: 95
  • Modtagne Tak: 7
Hej Alle

Nu har mine 6 nye gåselokkere været oppe af prammen 3 gange, og jeg kan desværre allerede se, at den orange maling på næbene begynder at skalle af.

De bliver opbevaret i prammen og ligger løst, men jeg synes dog, at jeg passer godt på dem, stabler så de ikke kurer rundt og tager dem forsigtigt ud og ind. Det undrer mig lidt, da jeg også har nogle pibenadelokkere fra SportsPlast, og der virker malingen til at være af en væsentligt bedre kvalitet.

Er der nogen herinde der har de samme lokkere? Er kvaliteten af jeres lokkere den samme, eller har jeg fået en særlig ringe produktion, så der skal laves en reklamation?

Mange tak
Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Kvalitet af Vaacum grågæs fra SportsPlast 11 sep 2017 11:18 #752

  • CHC
  • CHC's profilbillede
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Indlæg: 627
  • Modtagne Tak: 212
Hej Daniel,

Jeg har ligeledes flydende gåselokkere fra sportsplast, med vakuum bund. De er fra 4 til 10 år gamle. og af typen sædgås.

Den gule maling på næbet, skalder også på mine. Jeg passer ikke mere på dem end mine andre lokkefugle og de har været med utallige gange.

Jeg kan ikke huske, om det kom med det samme eller først senere, har aldrig tænkt over, at jeg skulle reklamere. Men syntes da du skal prøve, man kan jo højest få et negativt resultat. :)


Med strandjæger hilsen
Carsten Holm Clausen

En hver kan skyde, der skal en jæger til at lade være.
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Sidste redigering: af CHC.
  • Side:
  • 1