Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE:

Flambeau PVC line. 03 aug 2020 16:48 #4080

  • Tybjerg
  • Tybjerg's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Indlæg: 470
  • Modtagne Tak: 200
Halløj alle sammen.

Jeg delte jo hunters friend som et sted hvor priserne er ganske gode, det er de også, men må smide lidt malturt i bægret.
Jeg har i dag modtaget den pakke med 4 rulller Flambeau PVC line til lokkefugle jeg havde bestilt, og da jeg pakker den første rulle op er linen ganske enkelt knækket af blot at sidde på rullen, og flere steder. Dette gør det nærmest umuligt at få linen af rullen, samt jeg tør ikke sætte den på mine gåselokkere af frygt for den knækker på havet og jeg mister nogle af mine lokkefugle. Så jeg vil IKKE anbefale andre at købe denne lokkefugle line. Jeg har Tanglefree den gennemsigtige på de fleste af mine lokkere, og den er 3-4 år gammel og virker perfekt i al slags vejr. Så på trods af at Flambeau er langt billigere, er min anbefaling at holde sig fra den, og gå med Tanglefree hvis du skal ha en line der holder.

Mvh Henrik J

God gåsejagt betinger, gæs på STIVE vinger B)
HUSK at nyde livet og dine nærmeste mens du & de er her!
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Sidste redigering: af Tybjerg.

Flambeau PVC line. 03 aug 2020 23:10 #4081

  • tom.knudsen
  • tom.knudsen's profilbillede
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Indlæg: 140
  • Modtagne Tak: 63
Har brugt Rig’Em Right i mindst dobbelt så mange år og jeg har haft en svivel eller to der er knækket efter gentagen brug, men aldrig en line. Det koster lidt men sådan er det med kvalitet. De fås også i Danmark - http://dangate.dk/produkt/rigem-right-do-it-yourself-kit/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Flambeau PVC line. 04 aug 2020 13:39 #4082

  • Tybjerg
  • Tybjerg's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Indlæg: 470
  • Modtagne Tak: 200
Har lige en opfølgning på historien.
For efter at ha sendt billeder i går eftermiddag til Hunters friend fik jeg besked på i morges at de ikke ville ha de defekte ruller retur, og jeg ville få alle mine penge tilbage. Lige over middag var pengene retur, det kalder jeg super god service t). Så på trods af man handler med en butik i Finland er servicen i top og man skal ikke vente en evighed på afklaring.
Ønsker alle den bedste dag.
Mvh Henrik
God gåsejagt betinger, gæs på STIVE vinger B)
HUSK at nyde livet og dine nærmeste mens du & de er her!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Flambeau PVC line. 04 aug 2020 17:44 #4084

  • Tybjerg
  • Tybjerg's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Indlæg: 470
  • Modtagne Tak: 200
Lige en sidst opfølgning.
Skulle nogen sidde derude og tænke det der pvc Line er lige noget for mig, så har jeg disse 4 ruller som jeg ganske gratis vil forærer væk. Jeg har som nævnt tidligere åbent den ene rulle og konstateret den var knækket 4 steder og fået pengene retur. Jeg gider dog ikke pakke og sende dem. Jeg kommer til Strandjæger møde i Roskilde her den 28. August og kan godt tage det med derop. Først til mølle!! Via sms på 40952960 da jeg ikke er så god til at få læst mine private beskeder herinde :).
Mvh Henrik
God gåsejagt betinger, gæs på STIVE vinger B)
HUSK at nyde livet og dine nærmeste mens du & de er her!
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Sidste redigering: af Tybjerg.
  • Side:
  • 1