Så tror jeg den er der.. eller kender i det? ... er der mon noget jeg har glemt eller kunne der liiige tilføjes noget..

Denne gang vil jeg lade tvivlen komme mig tilgode, for jeg er i mål.. tror jeg.
Prammen blev hentet hjem sidst i Juli for at se den lidt an.. havde Kong Vinter været hård eller barmhjertig?
-Jeg tror det lander lidt imellem, men der skulle laves lidt, det var helt sikkert.
Det blev til lidt fiberarbejde, bunden skulle også have en tur, ja så fik toppen også en ny omgang maling og guddødemig om ikke også den fik en tur inden i
Kølen var noget medtaget, efter de mange slæbeture hen over sand og sten på stranden:
Men det hjalp alt sammen:
Sommernatten måtte i brug, da der jo pludseligt blev rigtig varmt, min første tur med tokomponentes primer, men det blev helt godt.. Den fik to lag, på tværs af hinanden:
Bundbrædderne fik lidt kærlighed, og det indvendige gik fra lys til mørk:
"Hylder" fra Silvan.. to klemmekurve blev skåret til, de var billige

knap 40,- stykket.. en af de lette løsninger:
På siderne havde jeg set at flere af jer kunne "parkere" stikkerne, det ville jeg også have.. Det blev lidt en Georg Gearløs løsning, med to klodser i terasse komposit "træ" og en elastik kan man jo altid bruge:
Den gamle byggeskum, der virkede mere som en svamp endte i skraldespanden.. bonus, nu kan jeg stoppe 2-3 lokkere mere der ind
Og så til "toppen af kransekagen", eller noget i den stil.. her kom den indre kunster til udtryk.. resultatet, jeg syntes det blev meget godt:
Knæk og bræk alle sammen