2-3 hestes påhængsmotor

• Joffes
  • Joffes's profilbillede Emne forfatter
  • Ny i forum
  • Ny i forum
Mere
14 feb 2019 13:24 #2275 af Joffes
Joffes Oprettet emne: 2-3 hestes påhængsmotor
Hej.
Er der nogen af jer, der har en mindre påhængsmotor i overskud?
Drømmen vil være en 2,3 hestes 4-takts, men andet har også interesse - Den skal sættes på en boble :)

Pris-drøm: 1000-3000 kroner

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Mere
14 feb 2019 13:40 #2276 af Tybjerg
Tybjerg svaret på emne: 2-3 hestes påhængsmotor
Kan anbefale at lave en annonce agent på dba, så får du en mail/SMS så snart det du søger sættes til salg.

Har været meget heldig et par gange i forhold til især prisen.

Mere
15 feb 2019 12:03 #2290 af Flytkjaer
Flytkjaer svaret på emne: 2-3 hestes påhængsmotor
Helt enig Tybjerg.
Specielt hvis du ikke skal bruge motoren før september/oktober. Der er en del opgraderinger i foråret og salg efter sommer perioden. som er værd at holde øje med, jeg fik selv en lækker 20hk Honda for 9K, fundet ved hjælp af annonce agenten.
Fik en 1 tons bådtrailer for kr. 1800 på samme måde, den skulle bare have nye bremsebakker og lavet lys.

Med jæger hilsen
Søren

Mere
15 feb 2019 12:25 #2291 af Tybjerg
Det er fedt at du også har haft heldet med dig Søren t) .
Vores dreng blev konfirmeret i April, og han ville købe sig en Peugeot Speedfight knallert. Det var dog virkelig svært at finde en til en ok pris, og jeg lavede en annonce agent for første gang. Den "slog ud" sammen aften, og næste morgen lykkedes det os at købe en 4 mnd gammel knallert, som have en mikro defekt ved ratlåsen for 4.500,-. Sælger havde givet 18.995,- plus 2000,- i levering samt 1200,- til service. Vi fik original kvittering, reg. attest og det hele med sælger var bare træt af den. Og junior var blæst helt bag over af glæde t). Det tog mig 10 min at fikse det lille problem den havde. Men heldet følger jo også en vis kategori mennesker sir de :P, hvor meget der skal lægges i den skrøne lader vi stå hen i det uvisse.

Hygge.

• Joffes
  • Ny i forum
  • Ny i forum
Mere
16 feb 2019 13:48 - 16 feb 2019 13:48 #2297 af Joffes
Joffes svaret på emne: 2-3 hestes påhængsmotor
Jeg vil prøve at oprette sådan en annonceagent, men i mellemtiden skal folk her på siden også have muligheden for at sælge mig deres motorer t)

Jeg har nemlig en ide om, at folkene herinde passer en smule bedre på deres motorer, end tilfældige folk på G&G eller DBA :unsure:
Last Edit: 16 feb 2019 13:48 af Joffes.

Mere
16 feb 2019 14:18 - 16 feb 2019 14:20 #2298 af Tybjerg
Jeg ville lige tilføje at jeg har en kammerart som arbejder med bådmotorer. Og jeg faldt over en 3 år gammel Suzuki 2,5hk 4 takter til 2000,- på dba og den var som ny, min ven har sådan een og den er meget stabil, så den kan det være du også skal kigge efter. Syntes alle de Honda 2,5hk jeg har set ligger på 3000,- og over.
Tror vi herinde behandler vores grej som alle andre, måske lidt hårdere da vores kommer ud i frost og lign. Det er gør en motor på en sommer gummibåd jo ikke. Undskyld din tråd er blevet lidt spammet :whistle:.
Mvh Henrik
Last Edit: 16 feb 2019 14:20 af Tybjerg.

Mere
10 aug 2019 07:52 #2626 af mortenmortensen
mortenmortensen svaret på emne: 2-3 hestes påhængsmotor
Hr en 3hk 2t suzuki stående jeg overvejer at skifte ud til el hvis det er

Mere
10 aug 2019 10:49 #2627 af Tybjerg
Hej Joffe.
Ved ikke om det er lykkedes dig at finde motor endnu, men har inden for den sidste uge selv købt 2 stk helt nye Honda 2,3hk 4 takt påhængsmotorer via dba. Jeg fik en helt ny langbenet inkl helt ny motorvogn den kan hænge på for 3500,-, og dagen efter en helt ny kortbenet til 2800,- virkelig gode priser, og har nok også været usædvanligt heldig. Men mulighederne er der, og med annonce agenten får man mulighed for at reagere lyn hurtigt. God jagt.
Mvh Henrik
Bilag:

• Joffes
  • Ny i forum
  • Ny i forum
Mere
10 aug 2019 16:56 #2630 af Joffes
Joffes svaret på emne: 2-3 hestes påhængsmotor
Jeg fandt en 2,3 hk Honda på DBA, ved hjælp af en annonceagent, så nu mangler jeg bare at få den afprøvet.

Mere
11 aug 2019 12:19 #2632 af Tybjerg
Hej Joffe.
Det er super, håber du fik en fin en til en god pris t).
Skal selv lige ha lavet motorbeslag og så ha testet min også. God dag.