Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE:

Test af halpatroner - De lange skud 11 okt 2021 18:57 #5268

  • Ras.killing
  • Ras.killing's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Indlæg: 216
  • Modtagne Tak: 76
Jeg lavede tidligere i år en video, hvor jeg testede lidt forskelige haglpatroner i en Remington 870 jeg netop havde købt.

Testede hvordan skudbilledet så ud på 25 meter. Efterfølgende har flere skrevet til mig, om ikke jeg kunne teste de samme patroner på nogle lidt længere skud. Hvilket jeg så har fået gjort t) på henholdsvis 30, 35 og 40 meter.

Det er en ganske enkelt test, hvor jeg blot ser på, hvordan haglsværmen ser ud på lidt længere hold. Jeg ved ikke hvor meget man kan bruge det til :lol: men om ikke andet, så ved jeg da i hvert fald selv hvordan mine patroner skyder.


Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Test af halpatroner - De lange skud 11 okt 2021 21:11 #5269

  • Eksiljyden
  • Eksiljyden's profilbillede
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Indlæg: 17
  • Modtagne Tak: 2
Hej Ras
Fin lille test. Jeg har selv prøvet black cloud, men kun i 12/76. Den rykker nu pænt alligevel. Det er muligt at du nævner det, men hvilken trangboring bruger du. På min er det ret tydeligt om det er 1/4 eller 1/2.
Jeg var hos Michaels jagt og fiskeri en dag og vi kom til at snakke om magnum patroner. Han siger kunderne køber en kasse 12/89, men kommer aldrig og køber en kasse mere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ras.killing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Test af halpatroner - De lange skud 11 okt 2021 22:23 #5270

  • Ras.killing
  • Ras.killing's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Indlæg: 216
  • Modtagne Tak: 76

Eksiljyden skrev: Hej Ras
Fin lille test. Jeg har selv prøvet black cloud, men kun i 12/76. Den rykker nu pænt alligevel. Det er muligt at du nævner det, men hvilken trangboring bruger du. På min er det ret tydeligt om det er 1/4 eller 1/2.
Jeg var hos Michaels jagt og fiskeri en dag og vi kom til at snakke om magnum patroner. Han siger kunderne køber en kasse 12/89, men kommer aldrig og køber en kasse mere.


Nej jeg nævner det ikke i denne video, men i den første video siger jeg, at det er en modified choke t) som jo lidt er en mellemting.

... Og jeg tror gerne på det med 12/89's patronerne :pinch: de slår igennem.

Men jeg skal nu alligevel have mig en kasse mere, når de her en gang er brugt op. Muligvis af en anden type.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Side:
  • 1