Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE:

Tour de hav 2017 09 okt 2017 09:52 #856

• hedebonden
  • hedebonden's profilbillede Emne forfatter
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Modtagne Tak: 5
Tak for en skøn Weekend. Der stod meget mere i hygges tegn end jagtens tegn grundet vejret. Vi kan ikke have lige stort udbyttet hvert år dette er spildes regler. Total udbytte var 8 edderfugle og 3 grå ænder og efter vejrforholdene var det i bund og grund okay de få timer der kunne drives jagt på fornuftig og forsvarlig vis, men der blev set en del ænder i nogle områder, og jeg vil håber jeg får de samme og gerne nye ansigter til næste år. Reel kunne faktiske have haft plads til haft plads til 3 uden båd til opsøgenede jagt (motor båds jagt) og det måtte gerne være nogle der bare er nyserig på hvad jagt på vandet er for noget, i år hade vi 3 med der havde sin første tur på vande, SÅ hold jer ikke tilbage der er altid flere i samme som er lige så uerfaren som en selv, på dette sted findes der ikke dumme spørgsmål, og er sikker på, man gerne får en kalifiseret svar. Det kunne os være en som har lidt svært ved at sejle til fugle som gerne ville lære noget, Men det kræver man fortæller man gerne vil have lidt hjælp og endelig kunne det være rigtig hyggeligt med flere der er til træk jægere

Jeg kan allerede nu løfte lidt slør for om Tour de hav 2018 er så småt ved at tage form. Som altid Første hele Weekend i oktober, som til næste år vil være fra 5-7 oktober sæt nu det kryds i kalenderen så mange ikke går glip af denne Weekend
Lokation vil være ca midt danmark
Følgende bruger(e) sagde tak: CHC

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Side:
  • 1