Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE:

Tour de hav 28 aug 2017 15:41 #688

  • hedebonden
  • hedebonden's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Indlæg: 37
  • Modtagne Tak: 5
vil Du med på havjagt weekend så er her chancen til ophold og forplejning koster inden 1/9 500, Vi har enkelte pladser til en uden at have en båd, man betaler ikke til selve jagten, Men som gæst i en båd kan det være en god ide lige at høre og skipper vil have lidt til benzin slæbe sted :-)

Kig os ind i vores gruppe fjæsen
www.facebook.com/groups/151231055026448/?ref=bookmarks

Tour de hav første weekend i oktober
Hvornår: fredag 6 okt til søndag 8 okt

Hvem: Alle med interesse i at komme med på vandet. Om man ikke har båd selv eller man bare er nysgerrig på at prøve kræfter med denne jagt form. Eller en garvet jæger. Ingen både er for små eller store. Der vil som minimum. Der bliver gennemført motorbådsjagt og trækjagt. Hvis vejret tillader det. Dog under mindre godt vejr vil vi tillade at anbefale en båd ikke kommer ud af sikkerheds årsager.

Hvor: I farvandet. Rundt om Langeland trækjægere er det bestemt et attraktiv sted såvel som for de opsøgende, Vi vil lave en så stor spredning for at være så skånsom så mulig der er mange andre bruger. Men vi kan næsten altid finde et sted med læ. Overnatning Adresse: KFUM/K´s SommerlejrHavgårdsvej 20
5900 Rudkøbing.

Hvorfor: For at kunne skabe hyggeligt samvær mellem vi erfarende jæger, men os at lære ny interesserede op i hvad der gør en tur god og hvordan man nu gør og ikke gør.
Programmet:
Fredag:
Kl. 16.00 mødes vi ved KFUM/K´s Sommerlejr.
Kl. 17.30 aftensmad af pt. ukendt herkomst.
Kl. 18.30 i nu. ukendt event. Her efter hyggeligt samvær indtil vi skal til køjs. (Lige her er det du kan være med til at påvirke hvad der skal ske er åben for muligheder.)
Kl 21,30 kaffe og briefing om morgen dagen

Lørdag:
Kl. 05.00 morgenvækning. For de som skal på træk noget før.
kl. 05.00 morgenmad – smøre madpakke.
kl. 05-08.00 afgang fra KFUM/K´s Sommerlejr til det pågældende slæbested man har fået anvist.
Kl. 16.30 slutter jagten med vildtparade ved KFUM/K´s Sommerlejr. Det er vigtig vi får afhold til tiden.
Kl. 16.45 start med forlægning af fugle som bliver til vores aftensmad.
Kl. 19.00 aftensmad. Som der naturligvis vil være af det som der nu er blevet skudt. Vi har ikke haft kødløs dag i nu
Kl. 20.00 - ? råhygge med rødvin og andet godt hvis det ønskes. (Jeg kommer ikke på vandet søndag) Gerne med fortællinger fra de som nu kommer med hvad de nu har lavet af modificeringer af deres grej

Søndag: Når man drager på jagt er ens ejendele taget med er dette ikke mulig lave vi en aftale
Kl. 06.00 morgenvækning.
Kl. 06.30 morgenmad – smøre madpakke.
Kl. 15.00 mødes vi et parade ved KFUM/K´s Sommerlejr her efter rengøring.

Pris: 500 kr. ved tilmeldelse inden 1/9 herefter 650kr, igen vil jeg bede om der vil blive hurtig indbetalt, for der er nogle start udgifter som leje af hytten. Som noget nyt vil det være mulig at få refunderet indtil 1/9. Her efter refunderes ikke da det hele er opbygget på en meget lille økonomi hvor alle kan være med og hvis der kunne fortrydes ind til få dage før ville jeg være nød til en noget større pris.

Hele Weekenden er side stillet med et sammen skuds gilde hvor min op gaver at skabe rammen og de fornødne forsyninger. Der med sagt rent juridisk vil det ikke være som købt i fællesskab til weekend, hvis nogen skulle ønske at vide hvorfor det står svare jeg gerne

Der tilstræbes at ny på vandet og de uden både kan komme med på vandet begge dage og dette er lykkes ind til nu. Faktisk kunne der være plads til flere uden båd os

Alt efter vejr vil der være anbefalinger hvis der er både men finder for usikker til dages vejr
Men der kan da være relevans i at taget en fiske stang med der skulle være rig mulighed for at fange flade hvis vi mod forventning ikke kan komme på vandet

Betaling på konto xxxxxxxxx eller mobilepay. på xxxxxxxxx. NB Husk navn ellers er det meget svært for mig at se hvem der har betalt og ikke

Jeg vil meget gerne vide om man har mulighed for at have andre med eller udlån af grej ved en endelig tilmeldelse, til de uden grej har og så mulighed for nogle pladser
Dog vil der være 2 pladser mindre da min båd antagelig ikke sejler søndag der vil antagelig være en plads mere da en mere ikke plejer at sejle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Sidste redigering: af hedebonden.

Tour de hav 14 sep 2017 19:40 #773

  • hedebonden
  • hedebonden's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Indlæg: 37
  • Modtagne Tak: 5
Vi har 2 pladser til nogen uden båd hvis det skulle være interessant

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Side:
  • 1