Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE:

Kære brevkasse, jeg troede aldrig det skulle ske for mig... 05 sep 2021 18:43 #5178

  • Søulven
  • Søulven's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Indlæg: 64
  • Modtagne Tak: 34
... men i går aftes tabte jeg mit gevær ud af prammen mens jeg pakkede sammen under aftentræk. Hold nu k*ft jeg følte mig dum da jeg stod der og kiggede på det på bunden af vigen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Kære brevkasse, jeg troede aldrig det skulle ske for mig... 05 sep 2021 19:23 #5179

  • Cleilers
  • Cleilers's profilbillede
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Indlæg: 128
  • Modtagne Tak: 131
:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Kære brevkasse, jeg troede aldrig det skulle ske for mig... 08 sep 2021 06:22 #5185

  • HCSR
  • HCSR's profilbillede
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Indlæg: 139
  • Modtagne Tak: 59
Fik du fat i det igen,ellers må du igang med noget magnetfiskeri.:S :S :S :S :S :S
Latter er indre jogging.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Kære brevkasse, jeg troede aldrig det skulle ske for mig... 08 sep 2021 07:38 #5186

  • Tybjerg
  • Tybjerg's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Indlæg: 470
  • Modtagne Tak: 200
Håber du fik det med hjem igen B)

Det er nok en ringe trøst, men jeg har gjort det flere gange. Aldrig mens jeg pakkede, men under jagt hvor dækkenet over mandehullet har vippet nr. 2 bøsse ud hvis man vendte sig i “kampens” hede. Jeg jager altid på støvledybt vand så de har på nær en gang været til lige at samle op.

Jeg har under en apportering på 3 m vand tabt et som aldrig blev fundet igen. Var ude og trække våd efter det i 2 dage, men uden held. Det er nok 6-7 år siden og fik faktisk først tidligere i år en kvittering fra politiet på at det var bortkommet. Det undrede mig jeg aldrig havde modtaget sådan en, så jeg skrev til deres våben afdeling og det var en klar fejl jeg ikke havde fået en tidligere.

De gange jeg har tabt mit under jagten ( halvautomater ) har jeg efterfølgende gået ud på ca 60 cm vand, trukket lade stykket tilbage og kørt geværet gennem vandet med god kraft så det er blevet skyllet godt for sand. Så kan de godt bruges igen, men splitter dem helt, koger dem af og smører dem op igen så snart jeg kommer hjem.

Det kan gå galt for selv de bedste, har vi jo så lige konstateret :whistle: :pinch:

Mvh Henrik
God gåsejagt betinger, gæs på STIVE vinger B)
HUSK at nyde livet og dine nærmeste mens du & de er her!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Kære brevkasse, jeg troede aldrig det skulle ske for mig... 08 sep 2021 08:42 #5187

  • Søulven
  • Søulven's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Indlæg: 64
  • Modtagne Tak: 34
Det er godt at høre, at jeg ikke er den eneste - det hjælper altid lidt, at der er andre i samme båd/pram :)

Og det var på 20cm vand (jager ikke på meget mere), så det kom med hjem og blev grundigt skyllet+smurt. Jeg havde LIGE tænkt at jeg skulle pakke det sammen, men hvis der nu liiiiige kom en and mens jeg pakkede lokkere kunne jeg jo hoppe op i prammen og... *PLUMP* sagde det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Kære brevkasse, jeg troede aldrig det skulle ske for mig... 08 sep 2021 09:06 #5188

  • Torben Raunstrup
  • Torben Raunstrup's profilbillede
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Indlæg: 639
  • Modtagne Tak: 294
Godt du fik den med hjem.

Jeg har en fin o/u der ligger på 4.7m vand nord for Orø.

Den kan arkæologerne hygge sig med ud i fremtiden og spekulere i hvilken gud den blev ofret til ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Kære brevkasse, jeg troede aldrig det skulle ske for mig... 08 sep 2021 10:16 #5189

  • Søulven
  • Søulven's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Indlæg: 64
  • Modtagne Tak: 34
"Det er en form for primitivt dobbeltdrikkehorn lavet af værdifuldt metal, sandsynligvis ofret til guden Corona i en frugtbarhedsceremoni. Corona-kulten havde på denne tid mange tilhængere i Nordeuropa og ejeren har formentlig været en høvding eller et andet fremtrædende medlem af samfundet, da en sådan værdifuld genstand har været mange trælle værd."

Men det er da træls at tabe et fint gevær :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Kære brevkasse, jeg troede aldrig det skulle ske for mig... 08 sep 2021 14:49 #5190

  • Tybjerg
  • Tybjerg's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Indlæg: 470
  • Modtagne Tak: 200
Vi ved jo alle at anden eller gåsen kommer ALDRIG mens du pakker NÅR du har geværet fremme, men ALDRIG så snart det er pakket væk, wupti så er de der :P :S
God gåsejagt betinger, gæs på STIVE vinger B)
HUSK at nyde livet og dine nærmeste mens du & de er her!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Side:
  • 1