Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE:

Tour de hav 2021 redet dog I light udgave 17 aug 2021 13:08 #5126

  • hedebonden
  • hedebonden's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Indlæg: 37
  • Modtagne Tak: 5
Her er opdateret program,
Tour de hav første weekend i oktober
Hvornår: fredag 1 Oktober til søndag 03 Oktober

Tour de hav blev reddet i sidste øjeblik, dog bliver det en light udgave. det skal forståes så her: der er deltager begrænsning og de fleste skal selv medbringe noget at sove på. som altid er der fuld forplejning, ud over hvad man ønsker at drikke men vil være på stedet,

prisen er reduceret til 350kr
så længe der er betalt inden 10 september, der efter 500kr

Adresse: Halsager 4 Uggelhuse

Jeg har brugfor meget hurtigt tilmeldelse for at kan planlægge den bedste tur

Hvor: I farvandet. Rundt om Djursland for trækjægere er randers fjord bestemt et aktiv, hvor en lokal mand vil guide, så det er en oplagt mulighed for en uden erfaring. er man til træk efter edderfugle og vejret er til det er der bestemt muligheder os.
Opsøgende jagt er rundt om Djursland alt efter hvor vejret tillader det.


Hvorfor: For at kunne skabe hyggeligt samvær mellem vi erfarende jæger, men os at lære ny interesserede op i hvad jagt på vandet er.

Så om man har båd eller erfaring ingen betydning.
Der er gæste pladser både til træk (låne pram) og til opsøgende jagt.

Programmet:
Fredag:
Kl. 16.00 mødes vi Halsager 4 Uggelhuse
Kl. 18.00 aftensmad af pt. ukendt herkomst.
Kl. 19.00 Her efter hyggeligt samvær indtil vi skal til køjs.
Kl 21,30 kaffe og briefing om morgen dagen
Lørdag:
Kl. 05.00 morgenvækning. For de på træk noget før.
kl. 05.00 morgenmad – smøre madpakke.
kl. 05-08.00 afgang fra Løvenholmhytten til det pågældende slæbested man har fået anvist.
Kl. 16.00 Er vi tilbage ved hytten igen der vil være kaffe og kage/brød
Kl. 16.30 Vildt parade
Kl. 16.45 start med forlægning af dagens fugle
Kl. 19.00 aftensmad.
Efter maden og opvaske. Vil vi skåle lidt og fortælle løgne historier til lidt musik

Søndag: I år ingen program naturligvis er der nogen der ønske at komme på jagt står det dem frit for
Pris: 350 kr. ved tilmeldelse inden 10/9 herefter 500kr
igen vil jeg bede om der vil blive hurtig indbetalt, for der er nogle start udgifter som leje af hytten og ikke mindst planlægningen.
Der kan betales via mobilepay 25216484 " skriv lige THD + navn i besked Tak, Man kan ligeså lave bankoverførsel spørg efter konto nr.
Hele Weekenden er side stillet med et sammen skuds gilde hvor min op gaver at skabe rammen og de fornødne forsyninger. Der med sagt rent juridisk vil det ikke være som købt weekend, hvis nogen skulle ønske at vide hvorfor det står svare jeg gerne

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Sidste redigering: af hedebonden.

Tour de hav 2021 redet dog I light udgave 31 aug 2021 08:54 #5168

  • hedebonden
  • hedebonden's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Indlæg: 37
  • Modtagne Tak: 5
Program er opdateret

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tour de hav 2021 redet dog I light udgave 31 aug 2021 21:35 #5174

  • Luna434
  • Luna434's profilbillede
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Indlæg: 10
  • Modtagne Tak: 3
Hej,

Tour de hav lyder som et arrangement for mig. Jeg har haft jagttegn i mange år, men indtil vider er det kun blevet til lerduer. I år skal det være og jeg vil kaste mig ud i strand/havjagtens glæder. At kunne starte min første jagtsæson med en god portion viden, tips og trix fra erfarne jægere, vil forhåbentlig medvirke til at jeg kommer godt fra land - om man så må sige. Den eneste udfordring er arbejdet, der først slutter klokken 18 fredag og hvis jeg først skal hjem og hente udstyr, bliver klokken hurtigt hen ad 21, før jeg kan være i Uggelhuse. Det må jeg finde en løsning på. Jeg er 95% sikker på, at jeg melder mig til i løbet af de næste par dage.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Side:
  • 1