Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE:

Seneste aktive debatemner?? 25 mar 2017 20:14 #292

  • Torben Raunstrup
  • Torben Raunstrup's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Indlæg: 637
  • Modtagne Tak: 293
Jeg syntes ikke der er meget fut i siden her eller er det bare mig?

Jeg ved at al begyndelse er svær og det er/var heller ikke nemt for mig at forlade den "komfort zone" det var at færdes hjemmevant rundt på den gamle side.
Mange ønskede sig noget tidssvarende nu da teknologien tilsyneladende havde overhalet siden både indenom og udenom.
Det ønske har man så efterkommet og alligevel er vi her efter 1,5 md. stadig ikke mere end 125 brugere og ikke mange byder ind med noget, der er sikkert mange ikke brugere der benytter sig af siden og læser med og det er godt nok hvis ønsket med siden er at det skal være et "opslagsværk" i strand og havjagt.
Jeg (og andre) savner lidt den gamle forside hvor de sidste 15 "aktive debatemner" stod så man kunne følge lidt med i det der rørte sig og byde ind med sin viden på området.
Som det er nu er der kun plads til 5 debatemner og det tror jeg er for lidt hvis vi skal have fat i lidt af "sjælen" fra den gamle side.
Jow jow.
Bølgerne gik af og til højt under visse af debatemnerne og jeg skal ikke være for fin til at indrømme af jeg af og til pustede liv i en debat eller flere blot for at føle efter hvor sikre mine medjægere var i deres holdninger.
Det har givet et par verbale hak i tuden i ny og næ og de hak er jeg skam stolt af for de beviser at folk har modet til at stå fast ved deres meninger/holdninger OGSÅ når man puffer dem lidt i siden.

Hvad mener alle i andre?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Seneste aktive debatemner?? 25 mar 2017 21:18 #293

  • CHC
  • CHC's profilbillede
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Indlæg: 627
  • Modtagne Tak: 212
Hej Torben,

Med hensyn til flere emner på forsiden, så syntes jeg ikke der skal være flere...

Du kan med et klik, få samtlige nye emner. ved at klikke på teksten "seneste emner i forummet" som står øverst. Se billede Og lidt interaktion med siden skader ikke. :)

En anden mulighed, Når du har trykket på teksten og ser på alle de seneste emner... så gem dette link i stedet for linket til forsiden. I din menulinje. Så er den den side du ser hvergang du klikker ind på siden. ;)

Med strandjæger hilsen
Carsten Holm Clausen

En hver kan skyde, der skal en jæger til at lade være.
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Sidste redigering: af CHC.

Seneste aktive debatemner?? 26 mar 2017 11:23 #294

  • DanielS
  • DanielS's profilbillede
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Indlæg: 95
  • Modtagne Tak: 7
Så vil jeg gerne forslå, at teksten til linket ændres til "Se seneste emner i forummet" eller noget andet.

For jeg har I hvert fald fejlagtigt troet, at "seneste emner i forummet" var en overskrift til de nedenforstående links.

Måske linket også kunne tydeliggøres ved at være i designet, som en "knap" istedet for, at det kun er tekst.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Seneste aktive debatemner?? 26 mar 2017 16:49 #295

  • Peter
  • Peter's profilbillede
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Indlæg: 59
  • Modtagne Tak: 9
Jeg giver DanielS helt ret. Har selv først efter dette indlæg "opdaget" linket. Bør tydeliggøres med farve eller "knap". Men ellers vil jeg sige at det er utrolig stort arbejde der er lagt i denne hjemme side. Det med det døde aktivitet så vil det nok komme. Den gamle side har mange år på bagen og dermed akkumuleret mange indlæg og det vil også komme med tiden på denne side. Opstarten af denne side faldt også sammen med slutningen af jagtsæsonen, så folk er nok lidt mætte på den ene eller den anden måde. Sommerferie og diverse projekter samt den forstående sæson vil sikkert frigøre nogle jagthormoner der kun kan komme til udtryk på skrift. Så er jeg sikker på at indlæggene vil komme "trækkende" Undskyld, jeg kunne ikke dy mig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Sidste redigering: af Peter. Begrundelse: Stavefejl og formulering

Seneste aktive debatemner?? 26 mar 2017 17:39 #297

  • Wac
  • Wac's profilbillede
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Indlæg: 164
  • Modtagne Tak: 53
Jeg har også først efter dette indlæg opdaget at man kunne klikke på seneste emner i forum, og så komme videre så man kunne se nogle flere på en gang. Det er så også det eneste der har drillet mig lidt med den nye side :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Seneste aktive debatemner?? 26 mar 2017 23:11 #298

  • alland
  • alland's profilbillede
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Indlæg: 4
  • Modtagne Tak: 0
Jeg er også helt enig. Jeg har manglet det overblik lige fra siden blev ændret. Det folk bruger mest på siden, vil jeg gå ud fra, er at se hvad der er sket forun siden sidst.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Seneste aktive debatemner?? 26 mar 2017 23:23 #299

  • CHC
  • CHC's profilbillede
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Indlæg: 627
  • Modtagne Tak: 212
Som skrevet tidligere.

Klik på "senestes emner i forummet", og gem den som jeres link til siden i Bogmærke linjen

Så er det den start side i åbner. når i ser på siden.

Det vil ødelægge designet og skubbe andet information længere væk. Strandoghavjagt.dk er meget mere end forummet.
På forsiden vil jeg gerne vise hvad siden også har af informationer om strandjagten.
Med strandjæger hilsen
Carsten Holm Clausen

En hver kan skyde, der skal en jæger til at lade være.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Sidste redigering: af CHC.

Seneste aktive debatemner?? 27 mar 2017 09:33 #300

  • Flytkjaer
  • Flytkjaer's profilbillede
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Indlæg: 91
  • Modtagne Tak: 18
Jeg vil ikke sige at jeg savner elementer fra den gamle side, men den nye er så meget flottere.
Jeg ved ikke om det er muligt at programmerer siden til at vise de " Ulæste indlæg fra forum" i seneste enmer i forum. Og på samme måde vise hvis et element på forsiden er blevet ændret eller opdateret.

Jeg vil i den forbindelse spørge medlemmerne om de vil hjælpe lidt med at få bådarkivet opdateret. det vil være fedt hvis diverse mål og og vægte bliver lagt ind. Og billeder af indretninger og adaptering.
Med jæger hilsen
Søren
________________
Man sover godt i prammen med løs ankerkæde og 4-6 sek/m vind.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Seneste aktive debatemner?? 28 mar 2017 11:55 #301

  • CHC
  • CHC's profilbillede
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Indlæg: 627
  • Modtagne Tak: 212
Hej Flytkjær,

Hvis man er logget ind, vil ulæste indlæg være markeret med en notits om nye indlæg og hvor mange nye indlæg i hver enkelt tråd der er, siden du sidst var login. :)

Jeg har prøvet at, se på mulighederne i systemet, om det er muligt at, vise om der er tilføjet nye artikler og om der er opdateret en artikel.
Funktionen er der, så jeg arbejder med hvordan og hvor det skal vises.

Kan kun bakke op om opdatering af Bådarkivet, hvis brugere ligger inde med information om både som ikke er i Bådarkivet, eller om både som slet ikke er der.
Med strandjæger hilsen
Carsten Holm Clausen

En hver kan skyde, der skal en jæger til at lade være.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Sidste redigering: af CHC.

Seneste aktive debatemner?? 28 mar 2017 14:35 #302

  • Flytkjaer
  • Flytkjaer's profilbillede
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Indlæg: 91
  • Modtagne Tak: 18
Det har jeg godt lagt mærke til, men listen ændre sig vist ikke efterhånden som man får arbejdet sig gennem listen :-) ud over at markeringen med "X antal nye siden sidst" fjernes. Men for mit vedkommende så er det jo kun et "nice to have" ønske.

På artiklerne, så er det en god ide, da man nemt kommer til at sidde og læse dem / eller ikke gider læse dem igen, fordi man ikke kan se om der er ændret i dem eller de er blevet opdateret.
Med jæger hilsen
Søren
________________
Man sover godt i prammen med løs ankerkæde og 4-6 sek/m vind.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Sidste redigering: af Flytkjaer.
  • Side:
  • 1
  • 2