Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE:

Jagt på limfjorden 11 okt 2020 15:32 #4400

  • Nørresundby-jægeren
  • Nørresundby-jægeren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Indlæg: 1
  • Modtagne Tak: 0
Jeg er ny som strand/havjæger, men jeg må indrømme at jeg er blevet bidt af det! Jeg har ikke fået de store parader ud af det endnu, men mon ikke det kommer, oplevelserne betyder mindst lige så meget :)

Jeg vil høre om der er en herinde, der ligesom mig går på jagt i omKring egholm/kytterne og som har noge fif at dele.. jeg tænker på vind, vandstand og Generelle tips til camouflage mv. jeg forventer ikke at få det hele serveret, men en form for mentor til at komme igang kunne dejligt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Jagt på limfjorden 09 nov 2020 19:09 #4512

  • Gustav
  • Gustav's profilbillede
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Indlæg: 4
  • Modtagne Tak: 0
Personligt har jeg ikke den store erfaring med jagt i nævnte områder. Men jeg fisker en del i Nørredyb (mellem Nørresundby og Egholm.
Generelt er vanddybden meget lav. Du vil opleve variationer i vandstanden, afhængigt af vindretning. Perioder med vesten vind = høj vandstand og omvendt.
Prøv evt- at sætte dig i kontakt med jagtforeningen Limfjordsjægerne. Foreningen har et pramme til medlemmer, ved Vejlen (Ryå udløb).
Håber det kan hjælpe dig lidt på vej
K&B

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Jagt på limfjorden 10 nov 2020 21:47 #4516

  • Petiman99
  • Petiman99's profilbillede
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Indlæg: 1
  • Modtagne Tak: 0
Har gået en del på jagt fra Egholm i pram, altså over med færgen, det er et super sted med virkeligt mange ænder er helt sikkert et besøg værd.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Side:
  • 1