Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE:

Hvorfor kajak. 13 feb 2018 00:09 #1251

  • HIT7
  • HIT7's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Indlæg: 182
  • Modtagne Tak: 38
I disse tider raser der en debat om jagt fra kajak og jeg har ofte hørt tale om det er forsvarlig mm.
Det jo altid en værdig debat, jeg tror dog jeg altid vil være fortaler for dette jagtfartøj grundet dens mange muligheder som langt overstiger noget andet i min optik.
opsøgende jagt, træk jagt, kravle jagt og ja så kan den bruges til ture og er helt perfekt og fiske fra, har masser af plads inden i hvis det en sit'on'top.
Det er det der er fedt, dens alsidighed og måske også det der lokker.
Der skal dog altid huskes på sikkerheden og jagt fra kajak osv skal ikke gøres uden du forventer at du kan falde i vandet og ved hvad du skal gøre.
Det kan aldrig siges nok gange..
Tror de fleste her inde har ser min kajak brugt til jagt efterhånden så derfor får i lige en lille video af hvad der også er fedt og nok pænt svært i de fleste pramme :P



Er pramme, motorbåde, kajakker farligere en det andet kan være svær at konkludere på.
Men de er alle gode til jagt og det må være jægeren der skal være sikkerhedsmæssigt i trit med det fartøj han har valgt så han ikke kommer i nød og galt af sted, og det kan man jo ikke lige frem klandre det valgte fartøj for hvis han gør, det er jægerens eget ansvar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Side:
  • 1