Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE:

Grill arrangement August. 17 apr 2017 13:25 #353

  • Tybjerg
  • Tybjerg's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Indlæg: 469
  • Modtagne Tak: 198
Hej alle.

Affødt af vores hyggelige aften hos Roskilde Strandjagtsforening, samt egne virkelig gode erfaringer med at holde hyggelige middage for mine strandjagtskammerarter er her lige en invitation.
Planen er at stable et hyggeligt arrangement på benene Søndag den 20. August I Næstved Strandjagts Forenings Klubhus på Kanalvej 50, 4700 Næstved.
Jeg har valgt en søndag da det er min klare opfattelse at alle har nemmest ved at mødes på en søndag, og den 20. August da man så lige inden sæson start kan få noget inspiration fra andre samt lave jagtaftaler med nye potentielle jagtkammerarter uden at skulle vente en evighed før det kan realiseres.

Jeg tænker også at folk der har grej de gerne vil vise frem meget gerne medbringer dette, og der vil også være en del skydepramme man kan prøve af. Vi har rigtig god P plads ved klubhuset og i umiddelbar nærhed samt eget slæbested så har man ønsker om at vise sin Mopa Expedition :) eller lign frem er dette også en mulighed. Test af tørdragter, waders og lign er også muligt.

Min erfaring er at en sådan dag bare suser af sted, og når jeg afholder middag med mine jagtkammerater mødes vi kl 12 og før man ser sig om så er kl 20-22 om aftenen, så jeg tænker at mødes ved 11-12 tiden nok også ville være super denne dag.

Hver deltager skal selv sørge for følgende: Godt humør, sit kød samt drikkelse.

Jeg vil sørge for Salatbar, Kartoffelsalat, brød, div. dyp barbecue soVs & dressing og lign. service, Grille samt briketter.
Det vil koste 75,- pr næse da alt i dag koster en pæn slat og før man ser sig om så har man skudt en formue af :), evt overskud ryger i NSF forenings kasse eller et andet godt formål, essensen er at der ikke skal profitters på arrangementet.
Betaling skal falde seneste 14 dage før og refunderes ikke, ej heller om tante Gerda bliver syg :0).

Jeg er super spændt på at se hvor stor opbakningen er, skriv gerne her i tråden om du er frisk. Jeg ved bare at jeg hygger mig rigtig meget når vi mødes I Roskilde og de spisninger jeg holder herhjemme, og jeg gennem Strandoghavjagt.dk har fået nogle super venner jeg holder rigtig meget af.

Vil lige understrege at skydning IKKE bliver en del af den dag, vil man skyde må andre stå for dette på en anden dag, dette er udelukkende et hygge arrangement med spisning, løgn historier ad libitum :) samt fremvisning og test af evt. grej.

Håber vi ses.
De bedste hilsner
Henrik J
God gåsejagt betinger, gæs på STIVE vinger B)
HUSK at nyde livet og dine nærmeste mens du & de er her!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Grill arrangement August. 18 apr 2017 09:30 #354

  • Flytkjaer
  • Flytkjaer's profilbillede
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Indlæg: 91
  • Modtagne Tak: 18
Hej Henrik

Super at du er så tidligt ude, jeg er helt sikkert med.
Skal vi se om vi kan lokke Erik fra DK-WAI med?

Mvh. Søren
Med jæger hilsen
Søren
________________
Man sover godt i prammen med løs ankerkæde og 4-6 sek/m vind.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Grill arrangement August. 18 apr 2017 16:37 #355

  • Torben Raunstrup
  • Torben Raunstrup's profilbillede
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Indlæg: 637
  • Modtagne Tak: 293
Hej Henrik.

Sådan et tilbud er svært at sige nej til så Christian og jeg er helt klart på.
Det er godt tænkt og jeg syntes det er godt at vi får mulighed for at afprøve vores udstyr og man skal være blind for ikke at kunne se fordelene ved at afholde det i Næstved frem for i Roskilde (bedre parkering og en kanal lige uden for døren og lidt mere fred og ro end ved vores klubhus)
Dejligt du afsætter så meget tid til det da timerne flyver afsted sådan en dag men det er jo et sundt tegn på at vi ikke keder os ;-)

Jeg håber at mange "nye" strandjægere vil benytte sig af tilbuddet da det er en enestående mulighed for at se, rode, røre ved grej og udstyr som de ikke finder andre steder her på øen.
En opfordring til jer der ønsker at afprøve udstyr den dag skriv nu herinde så folk husker at få det med i skal ikke gå udfra at det bare dukker op.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Grill arrangement August. 18 apr 2017 16:44 #356

  • Tybjerg
  • Tybjerg's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Indlæg: 469
  • Modtagne Tak: 198
Hej Søren.

Fedt du har plads i kalenderen og lyst til at komme ;).

Ikke for min skyld, min og Eric´s historie er en kedelig én, så jeg vil meget gerne være fri.
Der er næsten intet ham og jeg er enige om og det vil uden tvivl blive lidt arkvart.
Og det vil tage en kommerciel drejning da det naturligvis vil handle meget om at få solgt grej, og det er på ingen måde min plan med arrangementet.

Jeg tænker at vi Strandjægere indbyrdes kan dele vores viden, og fremvise indkøbt eller hjemmelavet grej, og vil man ha DK WAI for fuld "udblæsning" med alt hvad det indebærer kommer de jo raskt væk i stort set alle Jagtforeninger med potentiale for at sælge grej og samtlige messer der bare lugter lidt af jagt plus på You tube er der også rigtig meget fra dem.

Håber det er ok.

De bedste hilsner
Henrik.
God gåsejagt betinger, gæs på STIVE vinger B)
HUSK at nyde livet og dine nærmeste mens du & de er her!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Grill arrangement August. 18 apr 2017 20:26 #357

  • Flytkjaer
  • Flytkjaer's profilbillede
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Indlæg: 91
  • Modtagne Tak: 18
Af selv samme grunde ville jeg kun have spurgt Erik. Men det er okay med mig. :-)
Med jæger hilsen
Søren
________________
Man sover godt i prammen med løs ankerkæde og 4-6 sek/m vind.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Sidste redigering: af Flytkjaer.

Grill arrangement August. 18 apr 2017 22:16 #358

  • CHC
  • CHC's profilbillede
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Indlæg: 627
  • Modtagne Tak: 212
Syntes det lyder vildt godt det der her bliver søsat, håber i får det sat i værk.

I 2015 blev der badet lidt og prøvet lidt forskelligt i vandet ved Strandjægerskydningen i Horsens.

En del af det blev filmet og kan ses i nedenstående link.

Link til optagelserne fra Horsens: Klik her.
Med strandjæger hilsen
Carsten Holm Clausen

En hver kan skyde, der skal en jæger til at lade være.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Sidste redigering: af CHC.

Grill arrangement August. 20 apr 2017 20:45 #362

  • Tybjerg
  • Tybjerg's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Indlæg: 469
  • Modtagne Tak: 198
Hej.

Det skal helt sikkert nok blive til noget, og det bliver da super hyggeligt.

De bedste hilsner
Henrik.
God gåsejagt betinger, gæs på STIVE vinger B)
HUSK at nyde livet og dine nærmeste mens du & de er her!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Grill arrangement August. 30 apr 2017 11:19 #370

  • Bschmidt
  • Bschmidt's profilbillede
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Indlæg: 22
  • Modtagne Tak: 4
Hej Henrik
Det lyder som en super idé, det er altid hyggeligt at høre gamle røverhistorier og fedt at kunne udveksle erfaringer mht grej og andet. Jeg kommer i hvert fald meget gerne.
Mvh Bertil

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Grill arrangement August. 28 jul 2017 15:28 #530

  • Flytkjaer
  • Flytkjaer's profilbillede
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Indlæg: 91
  • Modtagne Tak: 18
Hej Henrik.

Det er vist tid til at få dette emne op i tråden igen. Du må meget gerne oplyse om hvortil betaling skal sendes og forfaldsdato.


Mvh.
Søren Flytkjær
Med jæger hilsen
Søren
________________
Man sover godt i prammen med løs ankerkæde og 4-6 sek/m vind.
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Grill arrangement August. 03 aug 2017 17:56 #553

  • Tybjerg
  • Tybjerg's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Indlæg: 469
  • Modtagne Tak: 198
Hej Søren med flere.

Det er mildest talt ultra begrænset hvad der har været af interesse for arrangementet ;0).
Så vi bliver vist meget få, så få at jeg næsten ikke gider inddrive de sølle penge.
Indtil videre er vi mig, Torben & Christian, dig og et par af mine kammerater har talt om de vil komme men skal jeg lige ha endeligt bekræftet.
Så den smule salat skulle jeg nok kunne klare :0).
Af hvad jeg forstod på Torben ville vi mødes under alle omstændigheder og så bare øve kald samt lege med pramme også selvom vi kun blev 4 ludere og en tommetyv :0).

Så tænker vi lige skrives ved her over de næste 14 dage og finder ud af herinde hvad der sker ;0).
Jeg er frisk på at mødes om vi så bare sidder 3 mand og hygge ved grillen.

De bedste hilsner
Henrik J
God gåsejagt betinger, gæs på STIVE vinger B)
HUSK at nyde livet og dine nærmeste mens du & de er her!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Side:
  • 1
  • 2